Jag skäms.

Hoppsan! Jag är så dålig på att blogga. Jag trodde att jag skulle bli en sån där.. duktig en som hela tiden uppdaterar om livets alla små och stora händelser. Men tydligen inte :)
Livet rullar på för fullt, men nu när jag inte skriver här, eller är med Iris så försöker jag faktiskt vara ganska mycket på gymmet också. Det är i för sig ganska bra att åka dit istället för att sitta här. Men några minuter över har man ju hela tiden. Det är inte skäl att inte blogga faktiskt..
Jaja, nya tag!
Idag har Jacob varit ledig, så vi har haft en heldag hela familjen. Vi har egentligen inte gjort så mycket, men vi har har umgåtts hela dagen. Lika viktigt det. På morgonen gick jag igenom Iris klädlådor och kollade om jag kunde sälja något. Jag vet att det säkert är lite dumt att sälja av kläder innan man har "fått sina barn klart". Men det är ju inte säkert vi får någon fler flicka och får vi några kronor för en klänning som Iris aldrig mer kommer att använda, är det bra pengar att köpa nya kläder till Iris för. Har inte lagt ut mina "favorit" plagg och kläder som både flickor och pojkar kan ha. Det är värt att ha kvar!
Tycker att Tradera är helt fantastiskt. Jag gillar att göra fynd och känna att man har gjort en god affär. Klädaffärer är ju sällan det annars ;)
Jag köpte två stycken NOVASTAR tröjor till Iris förra månaden. De var visst använda en gång av ägaren. Man skulle aldrig tro att de inte var från en affär. Jag betalade en hundralapp per styck istället för fyra hundra per styck. Det är en god affär, som min kära svärfar skulle ha sagt.
Efter middagen så åkte hela familjen till gammelmormor Karin och gammelmorfar Evald och överaskade med ett besök. Det är så mysigt att åka och hälsa på dem, de uppskattar så mycket att man kommer och hälsar på och att de får träffa lilla Irran.
Nu har Iris somnat, så nu blir det en skön soffkväll. På återseende i morgon. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: sofia

ÄLSKAR bilden på lilla hjärtat!!!



En god affär... =).



Kul med bloggen, vill veta allt så man kan låtsas att vi har setts! Vill ses nu! Kram och puss



2010-10-18 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0