Lite uppdatering!

I går Onsdag så var jag och Jacob och Iris lediga tillsammans. På morgonen så tvättade vi, lagade barnmat och städade undan överallt i lägenheten. Vi har ju en liten tös som river fram mer än fadern sin ;). Vi hade inte så mycket planerat så vi åkte för att se vad pappa och Nils sysslade med för hus. Det är så roligt att se och få ideér på hur man själv vill ha det någon gång! Efter att vi hade åkt från Sunderbyn så åkte vi mot Bodsvedjan, till Jannice och Davids nya fina hus. Väldigt roligt att få komma och se hur de har fått det. Vi köpte en kratta som inflyttningspresent, inredning är så svårt att köpa till någon annan! Vi hade bara tänkt svänga förbi en stund, men vi blev där hela kvällen. Trevligt!
Idag Torsdag så har jag och Iris varit hemma hela dagen. Jag har inte ens satt min fot utanför ytterdörren! I Luleå har det idag varit ett riktigt skitväder, jag var så taggad på att gå en riktigt lång promenad idag, men när jag väl har peppat mig rejält så är det RIKTIGT spöregn. Jag blev inte lika taggad. På eftermiddagen, när Jacob var och jobbade så kom broder förbi på en kvällsmacka och lite Idol. Mysigt att inte sitta hemma ensam.. Förutom lilla skrutten som ligger i sängen och sover :)
I morgon ska jag på Helex och skaffa gymkort var det tänkt. Är riktigt peppad på att börja träna nu och då SKA man göra det :). När man jobbar så vill man inget annat än att komma hem och ta det lugnt och bara ligga och slappa i soffan. Men när jag är hemma hela dagarna med Iris så känner jag att jag skulle må så bra av att fara iväg och träna lite och "hitta på något" på egen hand. Få lite egentid och bränna lite fett samtidigt. Härlig kombination!
Här är några bilder på lilla tösen in action, kan vara lite sudda pga iphonekvalié!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vad ska man säga. Hon är så sjukt söt. Kul att du tänkt fixa kortet nu. Mitt blir nog på måndag efter jag varit till sunderbyn en sväng. Så första passet har jag tänkt gå på tisdag kväll!

2010-09-24 @ 09:01:29
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla galningen! Håll i hatten, nu är hon snart en rebellisk tonåring! =D

2010-09-25 @ 00:22:07
Postat av: Anonym

Det va jag...jenniepennie =)

2010-09-25 @ 00:22:54
Postat av: Anonym

...alltså inte en rebellisk tonåring, utan, jag som skrev....ja...jajja...=)

2010-09-25 @ 00:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0