Många små kullerbyttor..

Iris har idag hunnit göra kullerbyttor på morgonen.. Hon har hunnit ramla 3 gånger. Men på tre olika sätt! Hon är verkligen en liten dam som är aktiv, det händer alltid något kring henne! Nu när hon har blivit så rörlig så har hunnit med att slita sönder ett uttag till bredbandet, tv-sladden drar hon ut varje dag så tv:n blir helt svart, drar ut alla skivor i "hennes höjd" och tuggar sönder "cdböckerna", drar ut allt ur tv-hyllan! Haha! Men jag älskar ändå att det är fart i henne, hon roar sig och har ju jätteroligt!

Jacob jobbar eftermiddag idag. Då jobbar han mellan 14:20-22:00. Det är alltid lite tråkigt när han ska och jobba hela eftermiddagen, men det positiva är att både jag och Jacob kan ha lite sovmorgon.. Beroende på hur Iris vill sova på morgonen. I morse så lät älsklingen mig sova vidare och han gick upp med en morgonpigg dotter. Det är kärlek det.

Idag ska jag och Irran på stan med kompisarna Ida och Juni. Det blir trevligt. Ska inte handla något speciellt, men det kan ju vara roligt att gå och titta i alla fall (brukar väl gå sädär att bara titta för min del) :)


Sen blir det en promenad med vagnen och lilla skatten. FETTET SKA BRÄNNAS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0