NU har det gått en hel vecka!

OJ vad jag har varit dålig på att uppdatera här, bättring Stina!
Det har varit fullt upp för familjen Arvidsson. När inte Jacob har jobbat, så har jag varit och tränat. Jag har börjat träna på ett gym här i närheten, så nu har det blivit bodypump, indoor walking och aerobic och lite konditionsgym! Jag har helt slut i kroppen ikväll. Tränat hårt flera dagar i rad, så nu blir det lugn i morgon!
Nu lite uppdatering av veckan som gott:
Fredagen innehöll som vanligt barnsång. Jag och Iris gick dit för lite lek, sång och fika. Alltid lika mysigt för både Iris och mamma! Efter att vi hade varit där så gick jag och skaffade Gymkortet på Helex och efter det så gick vi på stan och handlade nya gymkläder. Det är så härligt att få sig lite nya fräscha träningskläder när man ska börja om! Efter det så hörde jag och Iris av oss till mamma, så det slutade med att mamma kom in till stan, så vi tre gick på stan ändå till fyra, halv fem! På kvällen så mös vi bara på hemma eftersom Jacob skulle jobba hela helgen.
På lördag så åkte jag så fort jag vaknade till gymmet för att göra ett aerobicpass. Det var väldigt svårt. Det var en två, så då blir det både lite fortare och svårare. Så jag tror att jag måste gå några gånger nu för att den ska sitta lite mer!  Efter att jag hade varit på gymmet så åkte jag hem och åt lunch med sötiris och min älskling. På eftermiddagen så drog Jacob till jobbet och jag hängde hemma. Elin kom under kvällen, så det blev en skön, mysig och slapp lördagskväll. Så skönt.
På söndag så hade jag tänkt åka på Bodypump, men jag hade så djuriskt hemsk huvudvärk så jag struntade i det. Jacob jobbade förmiddag så vi hade en hemmakväll.
Sen på måndagen skulle jag passa försöka komma till gymmet, men då blev det en bussresa för mig och Iris till klövern i stället. Vi åkte och hälsade på Hebbe och sen så hälsade vi på syster yster. Efter god middag och mysigt häng så började vi bege oss till mamma och pappa för att få lilla sötkorven att sova!
På tisdag morgon så åkte jag och Iris med pappa och Nils till stan. Vi kom in vid halv nio, så vi gick till pappa Jacobs jobb och hälsade på och sen gick vi till babysången igen! På eftermiddagen så gick och Elin på BodyPump och det är ungefär lika jobbigt som det låter ;)
Nu i dag så har Jacob varit och jobbat förmiddag och efter att han kom hem så åkte jag och tränade igen. Idag blev det indoor walking. Är crosstrainer i grupp kan man säga! Spinning ungefär, fast med crosstrainer! Efter att jag hade varit klar på gymmet så träffades jag, Iris, Jacob, Nils och Elin upp på stan. Det var kvällöppet på stan. Det är så mysigt att vara på stan då, det blir en liten folkfest!
Nu sitter jag och Jacob i soffan och tittar på tv, ska nog bege sig till sängen snart. Lär ju sova gott. Men om jag kommer upp av all träningsvärk, det återstår att se!
På återseende i morgon! (JA, redan i morgon. Ska inte slarva som jag har gjort nu!)
I morgon blir det en mysdag med hela familjen. Jacob jobbar natt. Det ska bli riktigt mysigt. Får se vad vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0