Nya sovrutiner.

I tre dagar nu har jag och Jacob försökt få in lite nya, bättre sovrutiner. Vi försöker få Iris att sova mindre på dagarna, för att på så sätt vilja sova lite tidigare på kvällarna. Vi har fått henne att somna vid åtta nu några dagar. Det är riktigt skönt, man får så mycket kvalitetstid, eller egentid som det så fint heter. Men, då är det ju nackdelen att man ska ha en lite halvledsen brud vid sin sida hela eftermiddagen. Vad är bättre egentligen? Idag blev det lite extra gringt eftersom hon inte sov något mellan 14:00 till 20:00.. Alldeles för länge. Och när det blir så kommer Iris "övertrötta" humör på besök =)  Jag tror säkert att det blir bättre och bättre dag för dag, när hon har ställt om sig lite mer med dessa tider.. Och jag skulle inte bli förvånad om det kanske är en till liten bissing som är på väg..Verkar lurigt, för hon dreglar som aldrig tidigare och vill hela tiden i munnen och känna med fingrarna. Kliar väl som bara den antar jag.





Kvällen slutade riktigt trevligt i alla fall. Fick besök av härliga Ida och Anna! Vi såg Idol och väntade och väntade på Martina. Men hon dök aldrig upp. Himla tv4..!

Nu ska jag sjunka ner en stund till i soffan och vänta in maken. Sen är det natti natti för mig!

I morgon ska jag och Iris på stan med Ida och Juni. Trevligt!

God afton!


Kommentarer
Postat av: Ida (ö) =)

Tjingeling!! Kul att du startat en blogg så man får hålla lite koll på er!!

Jag och simon satt också bänkade framför idol och väntatde på Martina, hade hört ryktesvägen att hon skulle va med, är det så?!!

Ska bli mysigt imorgon, sov ordenltigt så ni orkar med oss ;) Godnatt kramar till er!!

2010-09-14 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0