Valvaka

Nu sitter vi och följer valvakan, det är riktigt spännande! Jag sa till Jacob att "det här är som melodifestivalen, fest viktigare"! Det är väl härlig sammanfattning av valet? ;)
Jag och Iris kom hem från Klöverträsk vid 14:00 tiden. Jacob fick vakna av att hans flickor låg bredvid honom i sängen. Mysigt värre! På morgonen så tog vi det lugnt.. Vi har varit ute i det fina höstvädret, följt med och röstat med familjen och gått en promenad. När vi kom hem till stan så gick även vi till vallokalen. Hoppas rätt vinner!? :)
NU gick Jacob ut ur ytterdörren. Han ska och jobba natt på sitt jobb. Tråkigt att inte ha honom här, han som älskar politik. Han skulle ha fått gotta sig i denna valvaka. Men det är så underbart skönt att han har ett jobb att gå till. Tänk när jag får den möjligheten. Ska bli underbart!
I morgon blir det en riktig hemma-dag för oss brudar, eftersom både Iris och jag har varit och ränt hela helgen.
Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0