Bara en sån där vanlig dag..

Idag är det bara en sån där vanlig dag. En sån där dag då bara jag och Iris är hemma och myser. Vi leker lite, äter lite, sover lite. I en blandad ordning! Iris är en liten odåga *fniss*. Just som jag skriver detta så har hon dragit ut cirka 25 cd skivor från cd-stället och hällt ut en MASSA leksaker på golvet! Men jag älskar att hon är såhär glad nuförtide och att hon har så roligt då hon leker! Hon sitter på golvet och skrattar för sig själv. Det är så underbart att höra!



I eftermiddag ska jag, Iris och Jacob ut på en eftermiddagspromenad i det vackra vädret. Både mamma och pappa behöver det. Vi ska verkligen försöka "bränna" lite.. Funderar på om man skulle ha gått hälsans stig.. kanske mata ankorna när vi ändå går förbi där. Hoppas de inte har flygit söderut redan, gör ankor det föressten?! *Haha*

NU är det läge för lite lunch, på återseende!







Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt att du har startat en blogg. Nu kan jag följa dig både i verkligheten och på nätet. Dubbelt upp = dubbelt så roligt. Många kramar från systra

2010-09-13 @ 10:43:33
Postat av: Anna

Vad kul att du startat en blogg stina!

2010-09-13 @ 15:08:07
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0