Tordagmorgon!

Hej hopp!

Idag så är Iris och jag uppe med tuppen. Iris var uppe ovanligt länge igår. Vi var borta hos Elin på kvällen så det är ju inte så konstigt att det blev lite senare. Men hursomhelst så tycker man ju att hon borde vara lite tröttare på morgonen när hon har gått och lagt sig tre timmar senare. Men nej, nej. Hon vaknar som en klocka vid sju-halv åtta. =)

Idag har Jacob en ledig dag så vi ska hitta på något hade vi tänkt! Jacob var sugen på Leos så vi får väl se om vi styr oss dit. Nu på morgonen ska jag till vårdcentralen och sätta in en ****.. Ja ni förstår. Jag är lite nervös faktiskt. Jaja. Det går säkert jättebra :).

Nu ska jag gå och leka med min härliga dotter! På återseende!


Några bilder från igår hos Elin:



Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

Lycka till idag. Vilka fina kort det var på Iris, hon passar så bra i orange. (allt klär en skönhet)

2010-09-16 @ 15:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0