Lördag morgon och redan hunnit göra så mycket!

God morgon och trevlig helg på er alla!

Idag har jag verkligen varit igång. Kl halv åtta på morgonen så vaknade Iris, så jag fick en härlig sovmorgon ;)
Vid nio tiden så tänkte jag att det var lika bra att få gjort handlingen, så jag packade in Iris i bilen. När jag väl hade handlat och det blev en hel del, då inser jag inte HUR jag ska få upp allt. Men med min envishet går allt, även detta!
Efter att ha varit iväg i drygt en timme så var lilla Irran så trött så hon fick lägga sig i sin säng och sova lite. Och det gör hon fortfarande! Skönt för då får jag lite gjort här hemma! Just nu står en köttfärssås på spisen och puttrar. Den är till i morgon då vår kyrka ska ha en heldag. Vår serveringsgrupp hade ansvar för maten! Skönt att få den gjort så man slipper stå med den i natt, för att man har helt glömt bort det. Så brukar det vara :)

Medan det står och puttrar står jag också med en hårfärg på skallen. Det börjar klia så jag anar att det är dags att skölja ut den :)

....Så Ja, nu var det utsköjt! Det blev bra! Min extremt fula utväxt försvann!

Nu hör jag att både Iris och Jacob vaknar till i sovrummet. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har det varit dålig uppdatering igen stina!

2010-10-08 @ 08:52:03
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0