Vad har denna dag att erbjuda?

Lördag förmiddag. Hela familjen sov till klockan 10 idag. Vet inte när det hände sist. Jacob skulle ta Iris på morgonen, så att jag skulle få sova ut. SÅKLART sover hon som en stock den dag då Jacob ska ta henne. Så röta han har! :)
Idag ska Jacob jobba eftermiddag. Jag hade egentligen tänkt åka och träna på förmiddagen men min förkylning ger sig inte riktigt. Känner mig fortfarande inte riktigt pigg. Men i morgon ska jag träna efter att Jacob har varit och jobb. Om jag så ska hosta och snyta mig igenom hela passet. Om det skulle känna mig risig i morgon också så får jag åka och gå på bandet i alla fall. Måste dra mig till gymmet. Känns säkert mycket bättre när jag väl är där!
Så vad har då denna dag att erbjuda mig och Iris. Mamma frågade om jag ville komma ut till byn och äta palt. Vet inte om jag ids åka ut dit idag. Men samtidigt.. Vad ska jag och Iris göra i stan idag? Jaja. Återstår att se vad vi hittar på för bus. Eller inget. Kanske bara myser på hemma!
Nu ska jag gå och börja göra i ordning för lunch. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill ses snart!!!!!!!!!!!!

2010-10-23 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0