Vilken mysdag.

Idag så har jag och Iris varit i Klöverträsk hela dagen. Dagen började med en mysig frukost och sen klockan 10 så gick jag, Iris, Ida och Juni upp på babysången i Kyrkan. Sen så passade vi på att fika där på cafét de har varannan lördag. Efter att vi hade varit där gick vi ner till mammsen och pappsen där jag hade gjort i ordning Tomatsoppa på morgonen. (Sofias underbara recept!) Efter lunch lekte flickorna på för fulla muggar!
När vi hade lekt inne en stund gick jag och Iris ut för att leka lite ute, men det slutade med att vi åkte en tur med pappa på fyrhjulingen!

När vi kom hem var vi så trötta så både jag och Iris somnade och sov i nästan två timmar. Riktigt skönt!
Nu på kvällen har jag, mamma och Iris haft tjejkväll för de andra är på LuleåHockey match!
Vi har festat på rån, barnkex, smothie och popcorn!

Eftersom lillan sov en så pass sen eftermiddagslur så blev det lite nattsuddning för hennes del.. Men det har tystnat i sovrummet nu..

I morgon är det val, jag har bestämt mig!

Tack för idag, slut för idag!



Kommentarer
Postat av: Jacob

Mysigt med tjejkväll!

2010-09-19 @ 01:04:10
Postat av: Sofia

Mysig dag! Kul att soppan sprider sig! =) Vore kul att hänga på till sången någon gång! Kram

2010-09-21 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0